Menu

Tidtagerbord

Opgaver ved tidtagerbord
Generelle opgaver og info
  • Førstnævnte hold stiller med kampleder (op til U12 - fra U13 er der dommer påsat af DBU), starter med bolden og tager evt. veste på ved ens spilledragt.
  • Overdragelse af dommerbord (instruktion til næste hold).
  • Tiden stoppes som udgangspunkt aldrig - medmindre dommer/kampleder beder om det. Der er ikke plads i programmet til det. 
  • Spørgsmål til regler aftales mellem trænerne/holdene - man kan lige samle dem inden start ved tidstagerbordet, hvis tiden tillader det - men ellers henvises til kvik-guides fra DBU. Kan findes her.

Før puljestart

  • Modtagelse/afkrydsning af fremmødte hold/notere udeblivelser)
  • Evt. "lave" nyt program - Holdene skal altid tilbydes 4 kampe
    • Hvis 4 hold - Kør program 1 gang - udvælg 2 ekstra jævnbyrdige kampe til sidst ud fra resultaterne i de spillede.
    • Hvis 3 hold - kør program 2 gange. 
    • Husk giv et par minutters pause hvis et hold skal spille 2 kampe i træk.

Under puljeafvikling

  • Annoncering af næste kampe - Nemmest når kamp er slut - ellers hører de det ikke alligevel.
  • Notering af resultater - resultater skal indrapporteres af klub fra U13 og opefter. 
  • Efter kamp tryk Game reset og accepter. 

Efter pulje

  • Indsamling af brugte veste bolde - klargøring til næste gruppe - skift af bold/veste. (Alt vil være klargjort til dette).
  • Uddeling af medaljer hvis der er tale om medaljestævne
  • Sig tak for fremmøde og vellkommen til ny pulje

Efter stævne

  • Saml bolde og veste i tidtagerbordet
  • Tag billede af sedlen med udeblevne hold og resultater (hvis den skulle blive væk)
  • Afvent sidste hold har forladt hallen - vi har ansvaret for hallen indtil alle har forladt hallen.
  • Klubben henter seddel og indrapporterer resultater
  • Klubben udbetaler frivillighonorar iht. de anførte tider/honorarer på facebook under VG Frivillig.

 

 

 

 

Luk