Tidtagerbord
Opgaver ved tidtagerbord
Generelle opgaver og info
- Førstnævnte hold stiller med kampleder (op til U12 - fra U13 er der dommer påsat af DBU), starter med bolden og tager evt. veste på ved ens spilledragt.
- Overdragelse af dommerbord (instruktion til næste hold).
- Tiden stoppes som udgangspunkt aldrig - medmindre dommer/kampleder beder om det. Der er ikke plads i programmet til det.
- Spørgsmål til regler aftales mellem trænerne/holdene - man kan lige samle dem inden start ved tidstagerbordet, hvis tiden tillader det - men ellers henvises til kvik-guides fra DBU. Kan findes her.
Før puljestart
- Modtagelse/afkrydsning af fremmødte hold/notere udeblivelser)
- Evt. "lave" nyt program - Holdene skal altid tilbydes 4 kampe
- Hvis 4 hold - Kør program 1 gang - udvælg 2 ekstra jævnbyrdige kampe til sidst ud fra resultaterne i de spillede.
- Hvis 3 hold - kør program 2 gange.
- Husk giv et par minutters pause hvis et hold skal spille 2 kampe i træk.
Under puljeafvikling
- Annoncering af næste kampe - Nemmest når kamp er slut - ellers hører de det ikke alligevel.
- Notering af resultater - resultater skal indrapporteres af klub fra U13 og opefter.
- Efter kamp tryk Game reset og accepter.
Efter pulje
- Indsamling af brugte veste bolde - klargøring til næste gruppe - skift af bold/veste. (Alt vil være klargjort til dette).
- Uddeling af medaljer hvis der er tale om medaljestævne
- Sig tak for fremmøde og vellkommen til ny pulje
Efter stævne
- Saml bolde og veste i tidtagerbordet
- Tag billede af sedlen med udeblevne hold og resultater (hvis den skulle blive væk)
- Afvent sidste hold har forladt hallen - vi har ansvaret for hallen indtil alle har forladt hallen.
- Klubben henter seddel og indrapporterer resultater
- Klubben udbetaler frivillighonorar iht. de anførte tider/honorarer på facebook under VG Frivillig.